Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.4.2023 alkaen.


Verkkokauppa:

Titiduu (3288090-3)

Metsäkatu 12

40630 Jyväskylä

info@titiduu.fi


Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 0% (yritys ei ole tällä hetkellä arvolisäverovelvollinen). Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen sekä toimitusehtojen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.



Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta, sinun edellytetään tutustuneen tuotekuvauksiin ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.


Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail sisältää verkkopankki- ja korttimaksut, MobilePayn, Walley laskun sekä osamaksun (ent. Collector). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. 

Mikäli sinulla on kysyttävää Paytrailin kautta tehdystä ostoksesta tai maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun https://www.paytrail.com/yhteystiedot tai tutustumaan paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Tuotteiden mahdollisissa reklamaatiotapauksissa ota aina yhteyttä info@titiduu.fi


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys info@titiduu.fi. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan meihin yhteyttä ja pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.


Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

Titiduu (3288090-3)

info@titiduu.fi

Instagramin yksityisviesti @titiduu


Toimitustavat ja -kulut

Verkkokaupan kassalla voit valita toimitustavaksi joko postituksen tai veloituksettoman noudon. Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Vaikka osa korvakoruista on kuvattu rasiassa, ei koruja toimiteta automaattisesti korurasioissa. Korurasia lisää painoa tilaukseen ja näin ollen nostaa postimaksua. Korvakorut toimitetaan taustapahveihin kiinnitettyinä, mutta halutessasi voit ostaa rasian erikseen.

Ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista näet verkkokaupan kassalla, toimitusosoitteesi kirjaamisen jälkeen. Toimitamme tilauksen joko kirjeenä (2,90€, max. 2 korvakoruparia taustapahvilla) tai postin pikkupakettina (4,80€), riippuen tilauksen koosta ja valitsemastasi pakkauksesta. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ennen kuin hyväksyt tilauksen. Ilmainen toimitus kaikkiin yli 60 euron tilauksiin koodilla TITIDUU. Jotta koodi toimii, täytä ensin toimitusosoite ja valitse normaalisti toimitustapa ja vasta tämän jälkeen kirjaa alennuskoodi. 

Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet veloituksetta Jyväskylästä Kypärämäestä. Valitessasi toimitustavaksi noudon, saat sähköpostitse nouto-ohjeet tilauksellesi sen valmistuttua. Noudosta on aina sovittava erikseen.

Toimitustavat:

  • Kirjeposti 2,90 € (max 2 korvakoruparia taustapahvilla, ei seurantaa) 
  • Postilaatikkoon jaettava pikkupaketti 4,80 € (kolmen tai useamman korvakoruparin sekä mahdollisen korurasian sisältävät tilaukset)
  • Nouto, ilmainen


Toimitusaika

Mikäli tilattua tuotetta on varastossa, postitamme tilauksen 4 arkipäivän sisällä. Otathan huomioon, että kirjepostia jaetaan kuluttajille nykyisin harvennetusti ja kirjetoimitus saattaa kestää muutamasta päivästä jopa yli 2 viikkoon. Oman paikkakuntasi jakelupäivät löytyvät osoitteesta posti.fi. 

Tilaustuotteet lähetetään kahden viikon kuluessa tilauksesta. Ilmoitamme aina mahdollisista viivästyksistä etukäteen.

Titiduu ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. 


Palautus ja vaihto

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli tuotteen tiedoissa ei ole toisin ilmoitettu. Palautuksia ei vastaanoteta yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. Huomioithan, että korvakorujen täytyy hygieniasyistä olla täysin käyttämättömät. Korvaan sovitetut korvakorut eivät ole enää palautuskelpoiset. Maksu palautetaan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. Ilmoita palautusta koskevassa sähköpostissa nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja palautettava tuote. Saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet palautusta koskien. Palautusasioissa ota aina ensin yhteyttä myyjään info@titiduu.fi 

Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Mikäli asiakas palauttaa vain osan tuotteista, palautuksessa hyvitetään vain palautettavan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista eikä niitä hyvitetä asiakkaalle. Viallisen tuotteen toimituskulut hyvitetään.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana ja asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin, Titiduu ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sähköpostitse info@titiduu.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee asiakkaan tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitun toimitustavan kuljetusyhtiölle. 

Force majeure (ylivoimainen este): Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi sodan, luonnontapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), ei asiakkaalla tällöin ole oikeutta saada korvausta Titiduulta.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä sähköpostitse info@titiduu.fi tai Instagramin yksityisviestilä.