Palautus ja vaihto

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli tuotteen tiedoissa ei ole toisin ilmoitettu. Palautuksia ei vastaanoteta yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. Huomioithan, että korvakorujen täytyy hygieniasyistä olla täysin käyttämättömät. Korvaan sovitetut korvakorut eivät ole enää palautuskelpoiset. 

Maksu palautetaan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. Ilmoita palautusta koskevassa sähköpostissa nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja palautettava tuote. Saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet palautusta koskien. Palautusasioissa ota aina ensin yhteyttä myyjään info@titiduu.fi 

Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Mikäli asiakas palauttaa vain osan tuotteista, hyvitetään vain palautettavan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista eikä niitä hyvitetä asiakkaalle. Viallisen tuotteen toimituskulut hyvitetään.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana ja asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin, Titiduu ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sähköpostitse info@titiduu.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee asiakkaan tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitun toimitustavan kuljetusyhtiölle. 

Force majeure (ylivoimainen este): Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi sodan, luonnontapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), ei asiakkaalla tällöin ole oikeutta saada korvausta Titiduulta.